Fotbolls-Cheeyen

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

God Morgon....

Av Sofia Andreasson - 13 februari 2012 15:59

Hej hej vakna för längesen.. Vid typ 10 kanske.... Så det blev en liten sovmorgon.... Men jaja vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu.... Siter ovh chattar med några vänner på Facebook och så men jaja ska nog sluta nu... Bloggar mer sen .... Föresten tänkte vad med i michells tävling så här kommer en bild


 

Snygg ??


Kramizzz Sofia

 
 
Michelle Petersson

Michelle Petersson

14 februari 2012 16:09

Gud va fin!!!!!!!!!!!!

http://Michelleryttaren.blogg.se

Sofia Andreasson

14 februari 2012 22:02

Tack Michelle gjord mitt bästa hoppas du är nöjd.... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Andreasson - 14 augusti 2012 22:04

Heej! Har spelat match och kom hem för en timesen typ.. Men Aja det gick nt så bra på matchen vi förlora med 6-1 typ men det var bra kämpat tycker jag iallafall! Men ska ta och sluta nu.. Headern kommer snart iallafall! Men inte imorgon för då ska ja...

Av Sofia Andreasson - 8 augusti 2012 20:54

Heej! Sitter och kollar på Glee. Header kommer imorgon för har nt hunit... Men aja ska ta och sluta nu bloggar imorgon aja Hej Då! ;) ...

Av Sofia Andreasson - 7 augusti 2012 23:46

Heej! Förlåt för att jag inte har bloggen idag men har inte haft tid.. Men har gjort en ny header som kommer imorgon ska även fixa med designen! :) Men nu ska jag ta och se på tv och sen blire Vampyrer Suger i sängen innan jag går och lägger mig... O...

Av Sofia Andreasson - 7 augusti 2012 23:45

Heej! Förlåt för att jag inte har bloggen idag men har inte haft tid.. Men har gjort en ny header som kommer imorgon ska även fixa med designen! :) Men nu ska jag ta och se på tv och sen blire Vampyrer Suger i sängen innan jag går och lägger mig... O...

Av Sofia Andreasson - 6 augusti 2012 19:57

Heej! Vet inte om ni såg det föra inlägget om att jag skulle börja blogga igen... Har ju varit dålig uppdaterin på bloggen... Men hade tänkt att bloggen skulle bli en liten foto blogg! Och då är alla bilder tagna med min mobil... Men bloggar nog int...

Här Är Jag ♥


Heej! Välkommen till min blogg!
Är en galen och sprallig på 13 år ♥ Som älskar att spela fotboll,dansa,kompisar,fota mm ♥
Men jag har ingen systemkamera :( Men jag håller på att spara till en Canon EOS 1100D ♥
Hoppas du gillar min bl

Fråga Mig Vad Som Helst ♥

2 besvarade frågor

Rösta är ni snälla! ♥

Vad tycker du om min blogg ??
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 Mer än 10!
 Supperbra!!!
 Älskar den !!!!!
 Den suger!!!
 Så där !!

Vilket Datum ? ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök I Bloggen ♥

Senaste Inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Bloggar Jag Följer ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥


Ovido - Quiz & Flashcards