Fotbolls-Cheeyen

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Sofia Andreasson - 17 februari 2012 19:48

Hej hej sitter här och dricker te och tittar på lite smycken jag vill ha..... Men jaja vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu blir inget mer inlägg i dag.... :( Så jaja bloggar mer imorgon så Hej Då


God Natt alla söta blogg läsare












Puss Sofia 


 











 


Av Sofia Andreasson - 17 februari 2012 14:15

Hej hej vet inte vad jag ska skriva om riktigt.... Men jaja just nu sitter jag här och chattar med några vänner på Facebook och så men vet inte vad jag ska skriva m nu så Hej Då ! Bloggar mer sen





Puss Sofia   

Av Sofia Andreasson - 17 februari 2012 11:24

Hej hej är hemma idah har blivit sjuk igen.... Hade lite feber och har as ont i halsen..... För tredje gången på kort tid !!!!! Så j*vla boring att bar sitta hemma och inte göra något !!!!!! Saknar faktist skolan lite..... Alla vänner och så specilellt Jojo och Flipflop !!!!!! LOve U 4-ever !!!!! Men jaja ska sluta nu ska ta och spela Angry Birds på Facebook    KUL !!!!!!! Föresten förlåt för dålig uppdatering i går men måde inte så bar ju...... Men jaja ska sluta nu så Hej Då






Puss Sofia   

Här Är Jag ♥


Heej! Välkommen till min blogg!
Är en galen och sprallig på 13 år ♥ Som älskar att spela fotboll,dansa,kompisar,fota mm ♥
Men jag har ingen systemkamera :( Men jag håller på att spara till en Canon EOS 1100D ♥
Hoppas du gillar min bl

Fråga Mig Vad Som Helst ♥

2 besvarade frågor

Rösta är ni snälla! ♥

Vad tycker du om min blogg ??
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 Mer än 10!
 Supperbra!!!
 Älskar den !!!!!
 Den suger!!!
 Så där !!

Vilket Datum ? ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök I Bloggen ♥

Senaste Inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Bloggar Jag Följer ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥


Ovido - Quiz & Flashcards