Fotbolls-Cheeyen

Alla inlägg under juni 2012

Av Sofia Andreasson - 30 juni 2012 20:28

Heej! Blir inget Dagens Outfit idag har inte haft tid att blogg förut idag men jag hade ialla fall på mig en tup top med ett rosa linne och mjukisbyxor. Men ska ta och hopa in i duschen och sen äta lite godis!!! MUMS!!! Men aja här kommer några bilder från bion igår  

Deta hade jag på mig idag... Dåliga bilder igen jag vet... ♥


   

Dom här har ju inte jag tagit.. ♥

Den här har jag tagit! En bild som fanns vid toaleterna Xd ♥


   

Denna bilden har min strora syster tagit ♥


Får ju bli en ego bild också... XD haha men har är jag fotograf! ♥


Men aja ska ta och sluta nu och gå och duscha och så bloggar inte mer idag aja Hej Då ♥


Kramizzz Sofia ♥



Av Sofia Andreasson - 30 juni 2012 12:13

Heej! Som ni vet var jag ju på bio i går. Den va jätte BRA!!! ♥ Men det var väldigt dålig bild :( Aja har nys ätit frukost och så ska gå och ta på mig och göra mig iordning och så... Glömde säga det blev inget idag men kan nog inte blogga så mycket idag för jag ska typ städa och så men men kommer dagen outfit lite senare idag. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu så Hej Då ♥


Kramizzz Sofia ♥

Av Sofia Andreasson - 29 juni 2012 17:11

Heej! Ska snart åka på bion eller ja om typ en halv time eller något... LÄNGTAR!!! ♥ Bion börjar inte fören nio men vi ska hämta biljeterna vid åtta och sen gå vidar och köpa godis! Mums! ♥ Men det här blir sista inlägget för idag :( För bion är inte slut fören kl 23 och då är vi kanske hemma vid typ 00 kanske och då orkar jag inte sätta på datorn och blogg.... Men kommer kanske att blogga imorgon på morgonen från mobilen... För vi ska iväg rätt tidigt imorgon och så... Men ialla fall så kommer jag att göra ett kollage av dom sakerna som jag köpte på överby igår. Men det kommer imorgon eller något sånt... Aja ska ta och sluta nu och göra mig iordning och så men bloggar imorgon! ♥ God Natt och Hej Då ♥


Kramizzz Sofia ♥

Av Sofia Andreasson - 29 juni 2012 16:23

Heej! Blev ett inlägg väldigt nära det andra men men har kommer Dagens Outfit


 

  Väldigt dåliga bilder jag vet! ♥


Tröja: LIndex

Byxor: Cubus

Ring: Glitter

Halsband: Glitter


Tröjan och ringen köpte jag igår. Köpte en till tröja och några hårnålar, ♥


Kramizzz Sofia ♥



Av Sofia Andreasson - 29 juni 2012 16:03

Heej! Sitter här och lysnar på musik :) Sen senare ikväll så ska jag, min storasyster och hennes man på bio! Vi ska gå på Snow White And The Huntersman (stav) Det kommer att bli as kul!! Här kommer ett litet låt tips för jag har inget mer att skriva om... Senare typ nu kommer det Dagens Outfit ♥



Den här låten är as bra! Det tycker ialla fall jag! ♥



Kramizzzz Sofia ♥


Av Sofia Andreasson - 29 juni 2012 13:13

Heej! Vet att det har blivit dålig uppdatering! Men har haft en bloggpaus! Men nu är jag tillbaka! Nu kommer jag att försöka att blogga varje dag kommer kanske inte bli så men kommer att försöka det lovar jag! Men ialla fall så var jag på Överby igår! Var super kul! Köpte allt lite saker kommer kanske bild sen. Men inan det så  var jag hos Amanda och sov över hos henne vi hade supper kul! Men jag hade tänkt att jag skulle ta och börja med Dagens Outfit men den kommer lite senare idag eller ja snat ialla fall. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu men bloggar mer sen tror jag ialla fall. Hej Då ♥


Kramizzz Sofia ♥

Här Är Jag ♥


Heej! Välkommen till min blogg!
Är en galen och sprallig på 13 år ♥ Som älskar att spela fotboll,dansa,kompisar,fota mm ♥
Men jag har ingen systemkamera :( Men jag håller på att spara till en Canon EOS 1100D ♥
Hoppas du gillar min bl

Fråga Mig Vad Som Helst ♥

2 besvarade frågor

Rösta är ni snälla! ♥

Vad tycker du om min blogg ??
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 Mer än 10!
 Supperbra!!!
 Älskar den !!!!!
 Den suger!!!
 Så där !!

Vilket Datum ? ♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Gamla Inlägg ♥

Sök I Bloggen ♥

Senaste Inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Bloggar Jag Följer ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥


Ovido - Quiz & Flashcards