Fotbolls-Cheeyen

Alla inlägg under maj 2012

Av Sofia Andreasson - 7 maj 2012 17:55

Heej! Har gjort en ny header och design här på bloggen! Hoppas ni gillar den! Idag kommer jag få min "nya" mobil!!!!! Jippi!!! ♥ Det känns väldigt bra!!! Hoppas ni har haft en bra dag! Harre bra nu för nu ska jag ta och gå ut en sväng. Hej å hoj! ♥


Kramizzz Sofia ♥

Av Sofia Andreasson - 6 maj 2012 18:17

Heej! Tänkte att jag skulle ta och börja blogga här på bloggplatsen igen men jag kommer ha kvar min andra blogg... På den kommer jag nog mäst att skriva på på min nya mobil! Och den andra från datorn så det kommer nog bli rätt bra uppdatering på båda! Det är ju bra! Men nu ska jag ta och fixa med header och design och så. Så den blir i topp skick!!


Hej Då ♥

Av Sofia Andreasson - 6 maj 2012 11:18

Heej! Har skaffat en ny blogg på blogg.se! Den heter http://fotbollscheeyen.blogg.se Kolla in den! Dena kommer jag blogga på mycket nu för jag ska få en "ny" mobil (min syras gamla) Och då kan jag blogga från den! Så men nu har jag inte mer att säga så Hej Då! ♥ Kommer inte blogga mer på dena deta är sista inlägget!! :( Jaja Hej Då! Hoppas vi ses på min nya blogg!! ♥

Här Är Jag ♥


Heej! Välkommen till min blogg!
Är en galen och sprallig på 13 år ♥ Som älskar att spela fotboll,dansa,kompisar,fota mm ♥
Men jag har ingen systemkamera :( Men jag håller på att spara till en Canon EOS 1100D ♥
Hoppas du gillar min bl

Fråga Mig Vad Som Helst ♥

2 besvarade frågor

Rösta är ni snälla! ♥

Vad tycker du om min blogg ??
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 Mer än 10!
 Supperbra!!!
 Älskar den !!!!!
 Den suger!!!
 Så där !!

Vilket Datum ? ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Gamla Inlägg ♥

Sök I Bloggen ♥

Senaste Inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Bloggar Jag Följer ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥


Ovido - Quiz & Flashcards