Fotbolls-Cheeyen

Alla inlägg under februari 2012

Av Sofia Andreasson - 26 februari 2012 12:03

Hej hej vill börja med att säga förlåt för dålig uppdatering.... Har inte riktigt haft tid och så.... MEn jaja vaknade vid typ halv 11... Sen ått jag frukost... Och nu hållrt jag på att prova klädder till skoldicot på fredag !!!! Så kul !!!! Men nu ska jag gå och fika så bloggar met sen Hej Då





Puss Sofia   

Av Sofia Andreasson - 22 februari 2012 20:58

Hej hej kommit hemm nu eller ja för någon timme sen men har ätit och så... Men jaja.... Har ju varit på "pyssel stund" de var väll rätt kul.... Kommer bilder imorgon... Men jaja imorgon är det fotbolls träning.... Vet inte om jag kan va med men vill annars får jag inte va med på cupen :( Och vill så gärna va med på cupen... Men jaja vet inte vad jag ska skriva om nu så Hej då och god natt bloggar inte mer idag bloggar mer imorgon...




Puss Sofia  

Av Sofia Andreasson - 21 februari 2012 19:05

Hej hej vet dålig uppdatering..... Ska bli bättre..... Men jaja har inte kunnat blogga idag..... Har varit på Överby och handlade lite mat...... Men ja just nu sitter jag och kollar på TV.... Ska gå och förtsätta med det snart..... Sitter även och chattar med några vänner på FB.... Men jaja imorgon ska jag till Ljungskile tror jag.... Occh typ pyssla lite armband och sånt..... Så det kommer kanske bilder på dom saker jag gör...... Så blir kanske dålig uppdatering imorgon.... Om ni undrar varför jag inte bloggar så myvket imorgon..... Men jaja har nyss ätit semla !!!! MUMS <3 :) Ska ta och sluta skriva nu.... Bloggar mer imorgon.... eller ja om jag hinner.... Så Hej Då och Natti Natt




Puss Sofia  


Av Sofia Andreasson - 20 februari 2012 19:58

Hej hej fick va en liten stund på dator.....

Men jaja som ni vet har jag varit med i en tävling på michelles blogg......

Och jag vann !!!!!

Om ni vill se bilden så kommer den här

Michells blogg heter www.michelleryttaren.blogg.se jätte finn blogg 


Men nu ska jag gå och se på familjen anourlunda med familjen....

Ses i morgon Hej Då och Natti Natt



Puss Sofia   


Av Sofia Andreasson - 19 februari 2012 18:50

Hej hej Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu.... Har fortfarande j*vligt ont i halsen + att jag har lite feber :( Kan tyvär inte blogga imorgon för mamma säger att vi ska städda :( Så boring !!!!! Vet inte  riktigt vad jag ska skriva om nu.... Bloggar mer på tisdag om jag inte kan övertala mamma att få sitta en liten stund på dator imorgon.... Blir inget mer inlägg idag... Så  God Natt




Puss Sofia   

Av Sofia Andreasson - 19 februari 2012 11:34

Hej hej vaknade vid typ 10 idag... Va rätt tröt i morses blrv sent igår.... Satt vid datorn till typ 12 i natt..... Sen när jag gick in i mitt rum målade jag lite ;) Så det blev rätt sent kan man säga.... Men jaja har ättit frukost för ett litet tag sen.... åt lite flingor och riskaka.... Mums ;) Har fortfarand ont i halsen :( Ska nog kanske till vårdcentralen i morgon ve inte riktigt om vi kan få tid då..... Men jaja just nu sitter jag och tittar lite på Facebook och så.... Men nu ska jag nog sluta bloggar mer sen Hej Då






Puss Sofia   




Av Sofia Andreasson - 18 februari 2012 22:10

Hej hej förlåt för att jag inte har bloggat idag.... Men har inte riktigt haft tid..... Och så såg jag nyss på Melodifestivalen och så..... Har så j*vla ont i halsen.... Skulle igentligen varit på kalas idag men hade så ont i halsen att mamma sa att vi skulle va hemmma :( Tråkigt men skönt på samma gång.... Vill säga Grattis till min älskade kusin som vi igentligen skulle på kalas till men blev inget ju :( Men GRATTIS !!!!! Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu..... Ska nog gå och se på TV med mamma, pappa  och Ida (min lilasyra) Men bloggar mer imorgon så Hej Då alla underbara blogg lässare  






Puss Sofia   







 

Av Sofia Andreasson - 17 februari 2012 19:48

Hej hej sitter här och dricker te och tittar på lite smycken jag vill ha..... Men jaja vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu blir inget mer inlägg i dag.... :( Så jaja bloggar mer imorgon så Hej Då


God Natt alla söta blogg läsare












Puss Sofia 


 











 


Här Är Jag ♥


Heej! Välkommen till min blogg!
Är en galen och sprallig på 13 år ♥ Som älskar att spela fotboll,dansa,kompisar,fota mm ♥
Men jag har ingen systemkamera :( Men jag håller på att spara till en Canon EOS 1100D ♥
Hoppas du gillar min bl

Fråga Mig Vad Som Helst ♥

2 besvarade frågor

Rösta är ni snälla! ♥

Vad tycker du om min blogg ??
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 Mer än 10!
 Supperbra!!!
 Älskar den !!!!!
 Den suger!!!
 Så där !!

Vilket Datum ? ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Gamla Inlägg ♥

Sök I Bloggen ♥

Senaste Inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Bloggar Jag Följer ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥


Ovido - Quiz & Flashcards