Fotbolls-Cheeyen

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Sofia Andreasson - 14 februari 2012 21:53

Hej hej blir sista inlägget för idag :( Ska äta lite och sen gå och se på tv i mitt rum.... Och sen blir det att sova... Blir ingen skola i morgon :( För vi ska äka skriskor och jag hostar jätte mycket fortfarand + att jag fick massa läxer förut som jag måste göra imorgon så blir nog inget inlägg imorgon :) fören jag gjort läxorna och så.... Men God Natt på er <3


 


Puss Sofia

Av Sofia Andreasson - 14 februari 2012 14:59

Hej hej sitter här och chatar med en kompis på Facebook.... Kul XD

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om men här kommer några gammla bilder som är taggna hemma hos min kompis föra året typ i januari tror jag... Jaja här kommer dom i allafall här kommer dom



 
Mäst nöjd med dena min favo !!!!

 

Snygga ??



Puss sofia




Av Sofia Andreasson - 14 februari 2012 13:13

Hej hej här kommer veckans Hiss eller Diss


 


Veckans Diss: Att man får dålig manikyr fast man målar och gör om !!! Det blir   !!!!


Veckans Hiss: Att ha så grymt bra maskara !!!! Det är ju bara bäst att ha en grym maskara !!!! Det blir  !!!!




P.s  Som ni kanske ser har jag grejat med en ny design... Snygg ???




Jajaj har nog inte mer att skriva om nu så Hej Då ses sen





Puss Sofia


Av Sofia Andreasson - 14 februari 2012 09:27

Hej hej har nyss vaknat och ättut frukost och så... Så jag tänkte blogga lite.... Blev ingen skola idag hosta fortfarand mycket... :( Blir nog skola imorgon... Kanske ;).... Men jaja idag är det i allafall alla hjärtans dag    Så ja ville bara önska alla på bloggen glad alla hjärtans dag och till några som inte lässer min blogg... Tror jag... Så väldigt många kramar och pussar till er Jojo, Filippa, Hampus, Hanna och Jennifer väldigt många kramar till er för att ni finns i mitt hjärta för alltid   Love U 4-EVER   Så då var det väll inget mer jag ville säga tror jag men GLAD ALLA HJÄRTANS DAG till er som lässer min blogg många Kramar till er som lässer min blogg varje dag.... Men nu ska jag nog sluta och titta runt på lite bloggar.... Hiss eller Diss kommer snart.... Jaja Hej Då alla lässare ses senare....



Kramizzzz Sofia   






P.s Glöm inte och gratta dina nära och kära !!!!! Puss på er igen ;)

Här Är Jag ♥


Heej! Välkommen till min blogg!
Är en galen och sprallig på 13 år ♥ Som älskar att spela fotboll,dansa,kompisar,fota mm ♥
Men jag har ingen systemkamera :( Men jag håller på att spara till en Canon EOS 1100D ♥
Hoppas du gillar min bl

Fråga Mig Vad Som Helst ♥

2 besvarade frågor

Rösta är ni snälla! ♥

Vad tycker du om min blogg ??
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 Mer än 10!
 Supperbra!!!
 Älskar den !!!!!
 Den suger!!!
 Så där !!

Vilket Datum ? ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök I Bloggen ♥

Senaste Inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Bloggar Jag Följer ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥


Ovido - Quiz & Flashcards