Fotbolls-Cheeyen

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Sofia Andreasson - 5 februari 2012 20:20

Filippa <3

Hej hej igen hinner göra ett inlägg till :)

Jaja men jag skulle säga det att till helgen så ska jag hem till filippa !! <3 KUL

Ska sova där från lördag till söndag !! Med en annan kompis också!! Ska bli as kul !!!

Men det dåliga är att jag nt kan blogga då så ni vet det... :( 

LÄNNGGGTTARRR SÅ MKT !!!!

 Jaja kommer kanske bilder från då kanske... Kan nt lova något...

Jaja men nu ska nog jag gå och ducha och sen ska jag natta lila Saga som ska sova i mitt rum..

Rätt okej faktiskt....

I morgon har vi skola förs har vi nåhot typ svenska sen rast efter rasten så har vi TFM (Typ som elevens val)

Jaja men nu ska jag nog sluta men nu kommer det inget mer inlägg idag.. ;P

Ska försöka göra ett inlägg imorgon med massa bilder om jag hinner hoppas det.. ;)

Kramizz Sofia <3

Av Sofia Andreasson - 5 februari 2012 19:17

Förlåt för dålig uppdatering..... Men Jennifer har varit här och så men jag hoppas jag är förlåten.... Jaja men nu bloggar jag.... Just nu sitter jag och pluggar glossor på glossor.eu. Mamma kom nyss hem mef viktor och saga så det kommer nog bli lite dålig uppdaterin.... Ledsen för det men kommer nog och pass dom rätt mkt.... I morron är det skola :( BORRING men nt mkt att göra ått... Jaja men det är tur att vi har rätt lätta lexioner... Jaja men får nog ta och sluta nu.. :( här kommer lite bilder



 

Isen inte så bra blid men den får va med en då ;P 


   

Min och jennifers skuggor...

 

Vi tog lite kort i går jädrigt nöj med dena !!! Men dom andra är också snygga ;P

 

Så här såg bilden utt innan och nu......

Snygg ??  


Så det var allt för idag

God natt alla

KRAMIZZZ Sofia

Här Är Jag ♥


Heej! Välkommen till min blogg!
Är en galen och sprallig på 13 år ♥ Som älskar att spela fotboll,dansa,kompisar,fota mm ♥
Men jag har ingen systemkamera :( Men jag håller på att spara till en Canon EOS 1100D ♥
Hoppas du gillar min bl

Fråga Mig Vad Som Helst ♥

2 besvarade frågor

Rösta är ni snälla! ♥

Vad tycker du om min blogg ??
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 Mer än 10!
 Supperbra!!!
 Älskar den !!!!!
 Den suger!!!
 Så där !!

Vilket Datum ? ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök I Bloggen ♥

Senaste Inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Bloggar Jag Följer ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥


Ovido - Quiz & Flashcards