Fotbolls-Cheeyen

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Sofia Andreasson - 30 januari 2012 19:07

Hej hej hur mår alla ???? Jag mår toppen !!! Hade tänkt börja med veckans hiss och diss.. Vad tycker ni ?? Jaja har varit en bra dag i skolan eller ja inte själva skolan men ja ni fattar nog... I morgon går vi sent till halv 4 !!!!! ORK !!!!!!!! Jaja (måste sluta skriva jaja) i dag blir det tyvärr inga fler inlägg :( hinner tyvärr inte... Imorgon blir det kanske ingen vet inte riktigt... Om jag hinner blogga imorgon kommer det massa bilder var ute och fotade lite förut blev många bra foton... Tycker jag ;) Jaja hörs imorgon Kramizzzz Sofia P.s Glöm inte kolla in min andra blogg och kommentera http://edwardellerjacobitwilight.bloggplatsen.se/ snälla titta in !!!! Kramizz

Av Sofia Andreasson - 30 januari 2012 18:55

        FRÅGESTUND......

Hej hej har bestämt mig för att ha frågestund !!! Lovar att vara 100 % ärlig

Kom igen nu fråga på !!!

Så kkkkooommmeeennnttteeerrraa !!!!!!!

Kramizzz Sofia

Kommer fler inlägg snart.....



Tidigare månad - Senare månad

Här Är Jag ♥


Heej! Välkommen till min blogg!
Är en galen och sprallig på 13 år ♥ Som älskar att spela fotboll,dansa,kompisar,fota mm ♥
Men jag har ingen systemkamera :( Men jag håller på att spara till en Canon EOS 1100D ♥
Hoppas du gillar min bl

Fråga Mig Vad Som Helst ♥

2 besvarade frågor

Rösta är ni snälla! ♥

Vad tycker du om min blogg ??
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 Mer än 10!
 Supperbra!!!
 Älskar den !!!!!
 Den suger!!!
 Så där !!

Vilket Datum ? ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök I Bloggen ♥

Senaste Inläggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Bloggar Jag Följer ♥

RSS ♥

Besöksstatistik ♥


Ovido - Quiz & Flashcards